Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.08.2021 00:43 - Два вида противоположни енергии
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 4067 Коментари: 24 Гласове:
35


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Излъчвайте положителна енергия!

Когато човек е зареден положително, той има способността да предава тази енергия на околните! Да създава ведра, творческа обстановка около себе си!
Хората около него се чувстват окрилени и дават максимума от себе си ! Това не са празни фрази, заучени от учебник! Казаното се базира на личен опит ! Нямам и един провал, когато работата ми е била ръководена или наблюдавана от човек, който е вярвал във възможностите ми и е демонстрирал тази увереност!
Е, такива хора и мен са научили на нещо важно- да бъда като тях! Да помогна на зависещия от мен,  да се реализира, да не му бъда пречка , а помощник! Правил съм го,  дори и на хора,  незаслужаващи го  с поведението си! С простата сметка, че е за колектива, провалът ще е и колективен,няма сметка да го наказвам на база лично отмъщение!

Излъчващите отрицателна енергия общо спъват работата, била индивидуална или колективна! Ти, като знаеш, в спорта например, че някой ти диша във врата,  с цел да те ритне, ощипе или контузи, няма да се чувстваш комфорнтно ! Ще си нащрек Но вниманието ти няма да е насочено само към основната цел! Ще се грижиш  и за сигурността си ще си раздвоен, обаче!
Но в редки случай, такова излъчване действа и мобилизиращо! Да докажеш на такъв, че въпреки и него, ще постигнеш своето!
Имал съм и такива случаи, особено един, който няма как да забравя !Създаде ми го човек, който безкрайно уважавам като химик, възпитаник на Щаудингер!
Но с възрастта, с двигателни и физически проблеми беше станал много мнителен Пък имаше и по- особно отношение към жените! Меракът умира последен!

Имах състудентка, красавица, може би и така си вадеше оценките, с красотата?  На изпита ни сложи един до друг, да сме под контрол, да не преписваме Всички изпитвани! На първия ред Тя беше отличничка , но от другия тип?   Зубрашкият! Е ,не може да започне въпроса! Настойчиво ме пита?   Подсказах и тихо, каторазбрах кой е, той недочуваше Не, да и напиша формулата!  Написах и ,тя преписа! Но професорът скочи , какво правим двамата?! Успях да зачертая написаното ,докато дойде Провери нейната работа, само преписаното от мен беше на листа! Провери и мен, бях поразвил въпроса си! Зачертаното , не му обърна внимание или не го видя??
Предупреди ни, че ще ни изхвърли при повторение!
Тя, като получи формулата, разви си въпросите. Аз -  също !Професорът, хвърли поглед на написаното  и й писа шестица, без въпроси!?
Явно беше взел мен за калпазин, така прецених поведението му 

Моите въпроси изобщо не погледна? Хвърли листите на масата и започна по конспекта ,въпрос по въпрос,  да ме изпитва И след всеки казва, че не знам, въпреки ,че му отговарях ?Напрегнах се до максимум Отговарях на всичко, което ме питаше , а го нямаше в конспекта,  гарнирано с,  че не знам?  Направих дори схема и на Нефтокомбината?  Никога повече не успях да я възстановя ! Боря се за три, за нищо повече!  Два часа и половина ме изпитва и свърщи с, че не знам!
Но посегна към книжката, замислен? Той двойки не пишеше, казваше да си вземеш книжката!  Взе и писалката ,отвори-книжката, мисли известно време и написа нещо Знаех, че е тройката ,за която се борех!
Излязох навън, изтискан като лимон! . Притеснена и разтреперана , колежката чакаше !  С вина попита ,да не ме е скъсал, какво е станало? Е, успокоих я, че благодарение на нея съм изтърпял изтезанието, но все пак ми е писал три! С голяма битка! И нещо ме накара да отворя книжката и да видя, все пак, оценката! Не можех да повярвам? Отличен пет и половина?  Нямах друга такава оценка!
Явно е разбрал, че съм подсказвал аз и ми е дал урок, да не го правя друг път!Но въпреки приказките си е оценил знанията ми!

В ролята на човек излъчващ отрицателна енергия, професорът ми даде урок, какво да правя в такава ситуация! Да се боря, да не се предавам!На защитата си  му демонстрирах ,че съм научил урока , който ми е дал!

Да е светла паметта му, запомнил съм го с добро! Професор Петко Николински, дядо Петко, както го наричахме! с обич



Гласувай:
37


Вълнообразно


1. fun1001 - :-))))))))))
03.08.2021 00:52



божее ,колкоо интересноо,като при киффлата @


РАЗГОВОР С VALDOR1355

@)))) май, те друса много якоо Слънчовката)

Уважаеми Гости на блога ми Обожаваам Петинг, в Блокето в 00 32...
коментарите са затворени, защото обожаемият Крал..пЪрфи силноо,палавници @))
цитирай
2. leonleonovpom2 - Не те разбирам ,Фънке!
03.08.2021 01:04
Имаш силна защита от човек , стойностен!
В насока, че да пишеш неразбираемо, като тебе, си е изкуство!
За да не разбирам , явно не владея изкуството ти
Но мога да ти дам прост съвет, явно съдържанието не си разбрала - на постинга ми Или поне целта му
Излъчвай положителна енергия около себе си и ще зареждаш тези около тебе също положително Те ще разшират кръга и ще има мир и спокойствие в голям кръг!
С отрицателната обратно, както казваш коментарите са затворени, постингите отлитат? Това е резултатът от излъчването й! Криво да седим, право да съдим!
Е, закон си е! Който сее вятър, жъне бури!

Впрочем и това не разбирам, какъв коментар ти е арестуван/ затворен/ ? Този, колкото и да е неразбираем за мен, е налице?
цитирай
3. notfun - амии, етоо още..положителни...емоциийки))
03.08.2021 01:16
ха дано , станее по ...тръпчивоо,до саабаахлем...
мое и да накВацат старче..младежите)


Най-общо петингът означава стимулация на ерогенните зони на партньорите, но без реално сексуално проникване. Това включва докосване, прегръдки, игра с ръце и език по цялото тяло. Петингът продължава дотогава, докато и двамата партньори получат оргазъм, без реално да са стигнали до сексуално проникване. Той почти се припокрива с любовната игра, ала не се използва само за загряване на страстите. Може да се осъществи дори през дрехи, навън под снега. Идеален е за хора, които искат да го правят, а мразят кондомите. А и няма никаква опасност от забременяване.

Френската любов изцяло е свързана с петинга, познат още като американска любов. Без френска петингът ще ви се стори постен, а само с френска също не може да изпитате това цялостно удоволствие, което ще ви докара до екстаз.
цитирай
4. leonleonovpom2 - Да не би да намекваш, че това дето съм ...
03.08.2021 01:27
Да не би да намекваш, че това дето съм изпитал тогава, на два пъти, е било някакъв петинг?
Впрочем ,сещам се за нещо, сега! На същата ме помолиха да направя част от дипломната работа- най важната! Беше бременна Не ,не,не от мен! Имаше си мъж Не се забърквам в такива компании! Следователно инцидентът между нас, е бил само петинг!
Сега, вече разбрах!

Лека нощ!
цитирай
5. leonleonovpom2 - Впрочем, дядо Петко е разбрал какво ...
03.08.2021 01:45
Впрочем, дядо Петко е разбрал какво съм направил ,но си е затраял! Трябваше да ме изключат за една година Но в замяна, подложи ме на инквизиция!?
Подобен урок получих и във футбола През лятото елитни наши футболисти, не като сегашните , преди години поискаха спаринг Събрах отбор от махалата по плажен футбол Най- добрият от тях, елитните, беше на вратата Един от нашите, самотен, беше в близост до нея Дребосък, но така подадох топката, че само да змахне с глава и да я удари! Вкара гол, въпреки усилията на двуметровия вратар
Изкикотих се гадно, но неволно!
Вратарят се вбеси, напусна вратата и се лепна до мен Бях в десети клас тогава Първоначално помислих ,че ще ме набие Не, такава преса ми направи ,че не можех и да дишам!
След мача ,отново хукна към мен Този път бях сигурен, че ще ме шамароса! Не- Похвали ми техниката, но попита какъв ми е успехът? Ако съм отличник, да си гледам учението ! Липсва ми спортната злоба, технически проблем нямам !Но без нея, няма да успея!
цитирай
6. leonleonovpom2 - 06:38 - zzz65
03.08.2021 06:59
Здравей, приятелю!
Видях коментара ти Беше лаконичен:
" Хареса ми!"
Но при утвърждаването му, някъде изчезна!?
Впрочем, имаше няколко правописни грешки в постинга ми, по скоро технически като калпазин, например! Помъчих се да ги поправя, но после поправката не се публикуваше Примирих се ,че съм загубил постинга! Оказа се, че нередактиран, си стои! Е, няма да го пипам повече!
Благодаря ти за мнението!

Хубав ден ти пожелавам!
цитирай
7. leonleonovpom2 - Бре, Фънки!?
03.08.2021 07:10
Направо, професор си по петинга!?
Не знам, дали някъде има такава дисциплина,но катедрата одма я оглавяваш, не виждам каква конкуренция може да имаш? В тази насока!
Младите!? Те са потребители и материалисти! Марксисти от нов тип ! Такъв идеализъм им е чужд! В тази насока си поне половин век назад!
Впрочем, това ,за което говориш, веднъж, две момичета го правеха в градинката пред пощата и изобщо не им пукаше от нищо и от никой? Явно и аз съм назад, но това не ме притеснява!
цитирай
8. notfun - :-)) д утроо, ванюшаа...ето, има Ефект, от
03.08.2021 07:36
моите Пеперудени Крила @ = @

как така, реши , да ми осТавиш коментите))
ама, това се случва з а ...втори път, в м у блоковото, и
международно..положение..

ее, може пак да дойада /ако поканиш, и мераклии..футболисти
под 40те..ха ха ха...

аз съм спортна натура, знаеш...
цитирай
9. leonleonovpom2 - Впрочем, от въпросната студентка ...
03.08.2021 07:41
Впрочем, от въпросната студентка имамм и друг спомен от изпити
Имахме преподавател по органична химия ,жена, Боева знаещ, можещ човек, новатор! И отговаряща на фамилията си- бойна!След години, дойде по работа при мен Казах и че съм бивш неин студент, но може да не си спомня? Напротив, знаела , затова дошла при мен...

Въведе униформа за изпита- мъжете с костюм и вратовръжка, жените облечени едва ли не, като монахини!
Чакаме за изпита И идва въпросната студентка, качва се по стълбите Срещу мен не мога да повярвам, докарана като проститутка? Не знам как съм я гледал, но попита , какво има? Казах и веднага да отива в общежитието и да се докара по изискванията! Има време Не, тя си знаела, не се притеснявала!? Вдигнах рамене, нейна работа!
Захапа я , още по пътя към нея, с листите за изпита Хвълрли им бетъл поглед, претегли ги на ръка и каза ,че работата и не струва? Започна да и задава въпроси, като картечница Тя блокира Боева и каза ,че такава слаба студентка като нея ,досега не е имала! Случайно ме мерна ,че се подсмихвам? Усети се , поиска и книжката ,да и види оценките? И като ги видя, побесня! Тя ,отличничсата ,вероятно смята органичната химия за непотребна? Каза ,че заслужено и пише двойка, ще се видят наесен! Има време ,да си промени отношението към органичната химия
Сигурен съм ,че знаеше стихотворението си, но Боева обърка позициите в изложението й и тя не можа и гък да каже!
цитирай
10. leonleonovpom2 - Защо се учудваш?
03.08.2021 07:52
8. notfun - :-)) д утроо, ванюшаа...ето, има Ефект, от
07:36
моите Пеперудени Крила @ = @

как така, реши , да ми осТавиш коментите))
ама, това се случва з а ...втори път, в м у блоковото, и
международно..положение..

ее, може пак да дойада /ако поканиш, и мераклии..футболисти
под 40те..ха ха ха...

аз съм спортна натура, знаеш...
цитирай
Изтрий

Аз съм непредсказуем !Лъже се този,който смята ,че може да ме води за носа Да , известно време му помагам, да си го мисли!Но, после, обръщам поничката!
Може да пусна коментар, когато най- малко се очаква и да объркам- международното положение! Затова, трябва да се внимава и то много!
Не познавам такива келеши, футболисти Те не са футболисти, истински! Познавам десетина години по- големи от мен, от които съм се учил и десетина години по млади, които пък аз съм учил или са се учили от мен!
Да, знам ,че си спортистка, писала си го!
цитирай
11. kvg55 - leonleonovpom2,
03.08.2021 08:13
Има енергийни вампири, които изсмукват енергията на другите.
цитирай
12. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
03.08.2021 08:28
11. kvg55 - leonleonovpom2,
08:13
Има енергийни вампири, които изсмукват енергията на другите.
цитирай
Изтрий

Вярво е!
Те , самите, са с отрицателна енергия и изсмукват положителната енергия! Поглъщат я, като едното нищо! Като вода в пясък

Хубав ден!
цитирай
13. notfun - ее, това , бе Очакваноо - Рекламааа...не сФанах за Коя възраст, намекваш, амаа))))
03.08.2021 08:30
то си..пролича..) до после...още, спя и бълнувам..

Аз съм непредсказуем !Лъже се този,който смята ,че може да ме води за носа Да , известно време му помагам, да си го мисли!Но, после, обръщам поничката!
цитирай
14. leonleonovpom2 - Е, малко елементарна математика!
03.08.2021 08:55
Аз такива футболисти под 40 години у нас не гледам!
Да не си разваля " формата"
Впрочем, тя отдавна е заминала, но усетът къв красотата от играта- не!
цитирай
15. lexparsy - Много ме изкефи твоя постинг Лео
03.08.2021 09:05
Върна и на мен много студентски спомени които са много дълги за разказване...
И си спомних за прекрасни учители които можеха да преподават чрез добро отношение и "ПОЛОЖИТЕЛНА ЕНЕРГИЯ" и нестандартно...
Спомних си за един учител по висша математика, с контакт и разговори за личния ни живот интереси... даже и за музиката И любимите ни песни... и тогава всичко което обясняваше за математиката го разбирахме много добре...
Аз понеже бях много активно 'разбиращ'... :-) на изпита ме видя че най-откровено преписвам абстрактната висша математика, и дойде да ме изпитва... и пита Коя е тази буква от латинската азбука... И аз му викам ами някаква "швътка" :-))) а той знае че обичам математиката и съм го доказал и половин час се прави че ме изпитва Ами за разказва за един математик който как станал велик защото бил търсиш и непреклонен... Писа ми четворка...
Един колега на задния чин понеже слушаше... после дълго време ми викаха Швътката.... :-)))
А на този учител после групата му подарихме една плоча на Тоника с надпис "На учителя с любов" (имаше и такъв филм)
Аз сега се сещам десетки разказвами случаи, докато следвах, и за прекрасни, но и зли преподаватели...
   Лекс
цитирай
16. troyna - ...Иване..този Trener..e бил прав )
03.08.2021 09:23


...личи си някак
липсва ти..нужната Спортна злоба, агресия...грубост..
/ затова се отказа, и моят малък син, Дейвид, на 14..
..а ,па и отнесе мн контузии..инак, беше техничар, и многоо бърз..комбинатор
в Главата @..като Мама ))

хубава Тема, завързахмее - сеХ + футбол...
браво, хубав ден, от мен..
цитирай
17. leonleonovpom2 - Здравей, Лекс!
03.08.2021 10:02
15. lexparsy - Много ме изкефи твоя постинг Лео
09:05
Върна и на мен много студентски спомени които са много дълги за разказване...
И си спомних за прекрасни учители които можеха да преподават чрез добро отношение и "ПОЛОЖИТЕЛНА ЕНЕРГИЯ" и нестандартно...
Спомних си за един учител по висша математика, с контакт и разговори за личния ни живот интереси... даже и за музиката И любимите ни песни... и тогава всичко което обясняваше за математиката го разбирахме много добре...
Аз понеже бях много активно 'разбиращ'... :-) на изпита ме видя че най-откровено преписвам абстрактната висша математика, и дойде да ме изпитва... и пита Коя е тази буква от латинската азбука... И аз му викам ами някаква "швътка" :-))) а той знае че обичам математиката и съм го доказал и половин час се прави че ме изпитва Ами за разказва за един математик който как станал велик защото бил търсиш и непреклонен... Писа ми четворка...
Един колега на задния чин понеже слушаше... после дълго време ми викаха Швътката.... :-)))
А на този учител после групата му подарихме една плоча на Тоника с надпис "На учителя с любов" (имаше и такъв филм)
Аз сега се сещам десетки разказвами случаи, докато следвах, и за прекрасни, но и зли преподаватели...
Лекс
цитирай
Изтрий

радвам се, че ти е харесало написаното, че не е било досадно!
Това е и целта ми
Сигурно не само ние двамата имаме запомнящи се случки от студентския живот, ще прочета с удоволствие такива и на други приятели!

хубав ден , Лекс!
цитирай
18. leonleonovpom2 - Вярно е, прав е бил!
03.08.2021 14:08
16. troyna - ...Иване..този Trener..e бил прав )
09:23


...личи си някак
липсва ти..нужната Спортна злоба, агресия...грубост..
/ затова се отказа, и моят малък син, Дейвид, на 14..
..а ,па и отнесе мн контузии..инак, беше техничар, и многоо бърз..комбинатор
в Главата @..като Мама ))

хубава Тема, завързахмее - сеХ + футбол...
браво, хубав ден, от мен..
цитирай

Краката ми са в белези и до днес И с шевове!
Това също е майсторлък, да се пазиш от дърводелци! Но аз следях играта , топката, вратата.... Тези , подминатите, не ги броях! Те не бяха вече в играта Но те ритаха жестоко отзад, злобно!Затова , по- късно въведоха за тях жестоки наказания! Те са като тези, които чакат на гюме тук, да напишеш нещо и да те нападнат злобно, като оси!
Неспортсменско е! Подминат си, победен си!
Но както и да е, все пак проумяха опасността и донякъде озаптиха тези хулигани в играта!Все пак ,това не е война, игра е! И при войната има правила! Които се спазват!

Хубав ден!
цитирай
19. donchevav - Много ми хареса това твое връщане ...
03.08.2021 19:54
Много ми хареса това твое връщане към студентските години - благодаря ти! Завършила съм във ВТУ, после още година и половина редовна специализация във ФФ на СУ. Имаше голяма разлика в отношението на преподавателите ни на двете места - може би защото второто все пак беше следдипломна квалификация, бяхме само 6 души, не можеше и да се мисли за такива издевателства. Но от втори курс във ВТУ имам подобно изживяване, в което преподавателят, доц. Г.Генов, ме разхожда из цялата Антична и Запазноевропейска литература, като част от въпросите му бяха на френски (току-що се бе върнал от специализация в Сорбоната). Е, на мене пък ми предстоеше зачот по френски, така че нямах кой знае какъв проблем. Вината ми беше, че съм групов отговорник, т.е номенклатура в неговите очи. Носеха се легенди за него, че от 200 души пускал на първа сесия само 5-6 и то само с тройки. Е, и аз се молех за тройка. Написа ми оценката и гневно ми хвърли книжката. Мислех, че съм скъсана, така и казах на колегите отвън. Изживявах го дни наред, но не погледнах книжката, ужасявах се да видя жива двойка в нея:). Когато ми пишеше оценката от следващия изпит, професорът възкликна - спомням си, че ме попита да не съм роднина на доц. Генов, че ми е писал 5! И ми писа 6:)))
Аз пък бях казала, че ако взема тези два изпита от юнската сесия на втори курс, ще се омъжа.:))) Направих то - и още не съм имала повод да съжалявам:) Така че напълно съм съгласна с теорията ти за противостоенето на негативизма - понякога той става двигател на важни положителни промени:)
Както винаги - много интересен ракурс - докосва в спомен, провокира в разсъждение!
Поздравления, Лео!
цитирай
20. leonleonovpom2 - Впечатли ме разказът ти , Венета!
03.08.2021 22:05
При такъв обет, длъжна си била да се омъжиш!Е, затова си и щастлива в брака!
Той, доцентът е бил гневен на себе си! Не на тебе! Че изменя на принципите си!
С дядо Петко имах още един сблъсък, на защитата! Но не се притеснявах от него Може и да ме е забравил, така разсъждавах? Но имах сериозен конфлискт с друг член на комисията/ после станахме големи приятели/! Споделих с ръководителя Той се притесни Разбра се, че по време на изпита , той за кратко ще отсъства Планът беше, да се уговоря с останалите, той като излезе, да влеза аз!
Така и направихме... Но дядо Петко не беше не забравил! Започна да задава въпрос след въпрос Аз отговарях нахакано, да го откажа ,но не би! И моят враг влезе! Веднага грабна дипломната и започна да я разгръща Напред, назад! Дядо Петко продължи с въпросите, врагът ми - да разучава дипломната ми! Катастрофа! Професорът кандиса, председателят, попита новодошлият ,има ли въпроси? Беше лаконичен, дипломната работа е на ниво, няма нещо неясно в нея! Няма въпроси!
Имаше наблюдател от министерството Излязох навън, да чакам резултата Веднага излезе и наблюдателят! Поздрави ме с думите, че за пръв път присъства на такава студентска защита! Дипломантът да се държи като равен с професора и с останалите членове на комисията, при това , не без основание!

Хубава вечер , Венета!
цитирай
21. zaw12929 - ИНТЕРЕСЕН РАЗКАЗ, КАКТО ВСЕКИ ПЪТ. ...
04.08.2021 08:01
ИНТЕРЕСЕН РАЗКАЗ, КАКТО ВСЕКИ ПЪТ. ПОЗДРАВИ!
цитирай
22. panazea - Много си прав за енергиите !
05.08.2021 08:08
Предават се и по мрежата. Веднага усещаш човекът отсреща читав ли е или не.
Като че ли импулсите от мозъка се умножават от умножител на напрежение транзисторна схема .
https://bg.puntomarinero/voltage-multiplier-principle-of-operation/
Емоциите също се предават. Усещаш кой човек е весел , кой е тъжен и кой ти е приятел.
Аз имах следната ситуация.
Преподавателката ни по Машинно чертане не обичаше жените и сматаше , че само мъжете са способни.
Цяла нощ чертах един чертеж , на сутринта само двама бяхме го направили и бяхме допуснали една и съща конструктивна грешка.
Тази реши , че аз съм преписвала.
Мен , когато ме подценяват , аз отскачам още по-високо.
Като топката , колкото по силно я забиеш , толкова по-високо отскача.
Тони
цитирай
23. leonleonovpom2 - Здрлавей, Зав!
05.08.2021 08:26
zaw12929 написа:
ИНТЕРЕСЕН РАЗКАЗ, КАКТО ВСЕКИ ПЪТ. ПОЗДРАВИ!


Благодаря ти за отзива!

Хубав ден ти пожелавам!
цитирай
24. leonleonovpom2 - Здравей, Тони!
05.08.2021 08:45
22. panazea - Много си прав за енергиите !
08:08
Предават се и по мрежата. Веднага усещаш човекът отсреща читав ли е или не.
Като че ли импулсите от мозъка се умножават от умножител на напрежение транзисторна схема .
https://bgero/voltage-multiplier-principle-of-operation/
Емоциите също се предават. Усещаш кой човек е весел , кой е тъжен и кой ти е приятел.
Аз имах следната ситуация.
Преподавателката ни по Машинно чертане не обичаше жените и сматаше , че само мъжете са способни.
Цяла нощ чертах един чертеж , на сутринта само двама бяхме го направили и бяхме допуснали една и съща конструктивна грешка.
Тази реши , че аз съм преписвала.
Мен , когато ме подценяват , аз отскачам още по-високо.
Като топката , колкото по силно я забиеш , толкова по-високо отскача.
Тони
цитирай
Изтрий

Приемам за щедрост, позитивният човек да раздава енергията си!
Но, за особен вид егоизъм, носителят на отрицателна енергия, злонамерено да я излъчва около себе си Да манипулира и да убеждава околните, че е пример за" подражание" ? Да се равняват по него? Да им е учител и последна инстанция в морала!
Гадно, само такава е оценката ми!
Живял съм във високоморална среда! Като ученик в десети клас , наложи се веднъж да влеза за кратко в класа на майка ми В съседното училище, те бяха само момичета Появата ми на вратата предизвика фурор? И двамата се стреснахме Вечерта майка ми каза само-"Прави с момичетата, каквото искаш, но помни ,че и те също имат майки "! Е, не го забравих!
Що се отнася до преписването, мнението , общото е, че момчетата и респективно мъжете преписват! Интересен е и феноменът с подсещането, какъвто беше този случай Тя поиска само формулата на полиуретановия каучук и реакцията за получаването му После се страви, хвърлях поглед на писанието й!
Един приятел, по математика, поиска само да започна решението на задачата му Бях си решил моите и скучаех Попитах, да реша ли цялата, като и хвърлих поглед ? Не, да я започна само Започнах , с готовност да продължа! Но , следях го, той се справи с тази начална скорост, която получи---
Дядо Петко, тривиално, сметна ,че аз съм натраникът Аз заличих следите наистина, иначе изгърмявах! За подсказване на изпит! Но той се е досетил, че нещата са обърнати! И му е станало интересно! Нещо невероятно за него ,предвид вицовете по негов адрес, разпозна ме и на защитата след година!? Но вече имах опит, на нея и аз се забавлявах с въпросите му! Това очивидно видя и този, от когото очаквах удари! И промени намеренията си!
Интелигентно!

Хубав ден, Тони!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9137833
Постинги: 1348
Коментари: 29647
Гласове: 102598
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031